Streetartový projekt v Hradební ulici je inspirován esejem Slavoje Žižeka „You May“, London Review of Books, 21, březen 1999, a jeho představou postmoderního otce. Zatímco tradiční otec řekl dětem: jdeme k babičce, protože jsem to řekl, postmoderní otec jim dává iluzívní výběr. Řekne jim, můžeš si vybrat, jestli pojedeš k babičce, ale víš přece, jak tě tvoje babička miluje. Pro Žižeka se tyto iluzívní volby odehrávají v celé společnosti, která na nás klade navíc nárok být ze svých voleb šťastný, anebo se tak alespoň tvářit. Jakási obdoba kapitalistické soutěže tak probíhá nejen v produkci výrobků nebo kvalitu služeb, ale také v reprezentaci našich životů prostřednictvím média nadužívaného jako nikdy předtím: fotografie. Zvlášť zřetelně to vystupuje na malebných, fotogenických místech jako je právě Český Krumlov. Město, která by mělo být živé, se tak mění v gentrifikované kulisy, velmi připomínající zámecké barokní divadlo, před nimiž se lidé snaží tvářit co nejvíc fotogenicky a záviděníhodně v honbě za co nejokázalejší fotoreprezentací svého štěstí. Fotky z místa, na které cestovali často přes půlku světa tak paralelně a soustavně vymazávají jakékoli autentické zážitky, které by si mohli z města odnést. Jejich snaha vypadat na fotkách šťastně je v některých případech dojemná, v jiných jen smutná, každopádně však velmi sobecká. Proto je celý projekt o fotkách a facebooku v Hradební ulici nazvaný This is SO SELFIE (SH).
Spolu se streetartovým projektem se odehrála i vernisáž „Pexesa pro zlobivé děti“ v nástěnce a přilehlém prostoru Ukradené galerie, rovněž v Hradební ulici, které je benefičním dárkem pro anarchistický kolektiv Food Not Bombs a bude vytištěno v tomto týdnu v nákladu 1000 nebo 2000 kusů.